Tuesday, November 30, 2010

MAHA 2010.

Assalamualaikum W.B.T


Lame sudah agak nye aku melupakan seketika blog aku ni kan? Sekarang aku fokus bukak kedai la weiii, kedai cake. Meh la datang :P.. Okay la, kite start story ey. Semalam aku ngan ayen g pameran MAHA kat UPM serdang tuu, Mule² plan nak g nek kete kancil merah turbo L2 yang slalu aku bawak g sekolah tu.. hehhe :D. Tapi last minit akak aku cakap die nak pakai kete. Adoiii.. So, pegi la naik moto.


Oleh kerana perginya aku yang ride. Sambil otw tu aku pikir nak lalu mane, sebab aku tk thu jalan nak kesana. Abah aku cakap jalan nak g mines.. Haaaa, aku pun meluru jela jalan nak ke mines. Tgh syok² ride smbil nyanyi² tetiba nampak signboard UPM, aku pun dh lega bagi signal kiri masuk simpang tuu.. 


Masuk je simpang tu nah! Bederet kete, jammed panjang gile wooo! Mujur la aku  tk naik kete. Hahhaha.. Aku pun tanpa segan silu la dok p mencilok-cilok di celah² kete tu sume. Ade 1 kete g himpit kitorng, perghh!! nasib baik tk jth weiii,dh ke rumput dah kitorang, rumput tu dh la basah, licin pulak tuu.. Nasib baik la aku dapat kawal moto. Aishhh!! mentang² la aku naik moto.. 


Tak lama kemudian sampai la ke destinasi yang dituju. Ramai gile woooo!!! Kitorang pun start la perjalanan kitorang menjelajah melihat Malaysia Agriculture, Horticulture & Agrotourism International Show. :) Kat bawah ni gambar² yang sempat aku hambik mase kat sane..


*nangka ni bapak besaaa!!

1st time aku nampak betik besa mcm ni. Hahha

Ubi ni pun besa jugak, untuk pameran.

Laman 1malaysia yang di gubah sekolah mane tah.

Gerai jualan.


Nangka ni makan 1 family pun tk habis seminggu. Hahha.


Okay laa, penat dah kitorang jalan², tengok cuaca pun mendung. Kitorang segeralah pulang sebelum nanti kebasahan di tengah jalanan. Balik pun Jammed jugak! Atoiiii.. Tapi Alhamdulillah kami selamat sampai rumah. :)

1 comment:

  1. hahaha..
    npe la xbgtaw aku ko nk pi c2...
    aku leh tunjuk kn jln...
    umah nenek aku pown dkat sgt dgn the mines 2..hahaha

    ReplyDelete