Wednesday, November 10, 2010

PRANK memPRANK.

Yaa! Itu lah yang bermain dan permainan yang Rahim,Nazri,Ogy dan sekarang dah tambah lgi sorang ahli bru. Ayen. hahha.. Kisah nye mule macam nii.. Eh² lupe nak bagi salam. Assalamualaikum sumee :), korang sihat? sihat kan? Alhamdulillah :).. Hope korang semua berbahagia disamping orang tersayang ey. Tak kira la mak, abah, pacik, macik, atok, nenek, pakwe, makwe, adik, abang, kakak sume laa ey. Jap², macam dh lari topik je ni. hahha..


Soryy, tdi tu mukadimah je. hehhe.. Kitorang memang rapat dari dulu sampai la sekarang, bab kene mngenekan ni memang dh biase dh bgi kitorang. hahha.. Kalau tanye cikgu, kenal tak rahim, kenal ta apek, haaa.. mesti jwb nye kenal sangat. Kitorang jugak la selamatkan Uncle yg mesin rumput kat padang dulu, kesian gile wooo uncle tu sampai pengsan². Korang bayangkan laa tangah mesin rumput yg tumbuh meliar kat padang tu tetiba je jatuh pitam dalam keadaan mesin tu masih hidup.. 


Nasib baik la kitorang cepat selamatkan die, kalau tak tak tahu la ape jdi kat uncle tu.. Mase kitorang nak selamatkan die pun die macam tk sedar, Punye ramai yang berkerumun kat situ, ogy terus lari panggil sir Shan (Guru MUET kami). Haaaa, time tu punye la kecoh sampai semua cikgu, Form6 dan guru sekolah tengah pun turun padang. Sir Shan pun bwk la uncle ni kat tempat redup. Bile die sedar je, die pun tanye kenape? Fuwaaaa.. Siap die usap² lgi tu luka kat kepala die tuuu.. Grrrrr.. Ngeri aku tengok.


Berbalik pula pada PRANK memPRANK ni. Isnin yang lepas 08 November 2010 aku telah di prank oleh Ogy, Nazri, Rahim dan Ayen.. Pergghhhh! sonok korang prank aku kan.. ikat aku gune langsir, ikat kat tingkap, pastu gelak².. HAHAHA.. Ngeng!. Pastu dirg ikat aku yang dh jdi macam bintang korang bla macam tu je kan, pastu datang balik bawak hp yang ade kamera *tk thu mane rembatnye snap pic aku banyak². Nasib baik la apil g bukak ikatan tu, kalau tk habis la aku kene gigit ngan kerengga gergasi yang ade kat 6b5 tu. hahha


moral of the story is, jangan sesekali kita membuli orang atau pun bergurau OVER gituu.. :P. Korang akan kene balik di kemudian hari, tak besok lusa, tk lusa tulat, tak tulat telat, tak telat tolat, tak tolat ape lgi eyy? korang pandai pandai la pikir eyyy.. Sisipkan pesanan buat rakan² sekalian. Assalamualaikum :)

3 comments: