Thursday, November 11, 2010

Spontan.

Hahahahhahahahahha.... Gelak gelak. hahahahahhaa...
Assalamualaikum semuaaa :).
Tadi aku dengan adinda kesayanganku tengok sponton on You Tube! Sakit jugak perut aku duk gelak td. hahahahhahahaa.... Kelaka weiii! Begegar otak aku d buat nye td. Bagai tak mahu aku gelak tadi. Yang mak aku pulak muke macam takde perasaan je. Huuuu. *mak, meh la gelak same same. huuu.. Okay la! Korang layan video kat bawah ni ey. Heheh. Adiosss!


http://www.youtube.com/watch?v=gnRVGBCL8QU

5 comments:

  1. haha, mak xnak join, jangan paksa :P

    ReplyDelete
  2. hahha. mak sangat teruja kut tgk ktrg gelak. hahha

    ReplyDelete
  3. pembetulan: SPONTON, sila tukar jadi spontan. typo la syg, haha
    tulisan: awat yang akhir ja, tulisan trebuchet? hoho

    ReplyDelete