Monday, December 13, 2010

Buletin Ringkas.

Assalamualaikum W.B.T.. :)

Ape kabar anda semuaa? Mesti korang sume duk ternanti nanti kan bile laaaa myrul nak update blog ni. Hahha.. Kan kan kan? :P. Yuppp! Sekarang aku dah update.. Hehhe. Aku sekarang tengah busy keje la nyah. Pegi pagi balik petang, balik petang pegi pagi.. Adoiii. Takpe laaa, nak carik rezeki kan. Nak kumpul duit nak kawin lgi nanti.. Heee :D. Jangan mara aaaa.. Yupp, tu Insya-Allah sampai mase nanti terkumpul jugak. Aminnn!. Sekarang aku tengah pumpam² carik duit sebab aku nak setelkan 3 benda ni. 1st aku nak bayar yuran sekolah.. Ade la dalam Rm3++. 2nd Aku ber cita² nak beli hp baru.. Hp aku dah gonjol woooo! Saket ati jeee. baru 3 tahun aku gunee :(. 3rd aku nak beli spec baru. Spec lame dh pecah mase langgar pintu kelas aritu. Hahha..

Korang pun doakan la ey moga² hasrat aku ni tercapai. Amin.. :). Nak bayar yuran sekolah banyak wooo, takkan sik nak mintak mak aku jee, kesian pulakk.. Aku yang nak belajar kene la aku usaha sendiri, baru la semangat nak belajar kan if hasil dari titik peluh kite sendri yang kite bayar untuk kos pembiayaan  pembelajarn kite.. Tahun depan dah STPM woiii, sedar la sikit myrull.. huhhu.

Hp yang aku nak beli takde la hp mahal sangat, Nokia Xpress Music 5310 jee, Bagi aku hp perfect. Cukup ade mp3,kamera 2.0mp. Cukup! yang penting boleh mesej yang tercinta.. :D. Hp aku yang Xpress Music 5300 tu dah bape kali masuk kuar kedai, sik putus je reben dalam tuu.. Lame jugak la hp tu berkhidmat. Terima kasih yaa.. :)

Cermin mata baru? Insya-Allah.. :) Seperti yang semua budak low6 n guru² f6 tahu, Pada tanggal barape tah aku terlanggar pintu kelas sampai berdarah bawah mata aku.. Haaa, aku pun tak sedar macam mane aku boleh langgar, dah la petang tu ade date ngan siDia, hehhe.. Cukup lame die berkhidmat, ade la dalam 3tahun. Hohho.. Tapi nasib baik la aku masih simpan lagi spec dulu² tu. Hahha.. 

Kesimpulan nya d sini, aku ni jenis yang tak suke nak asik beli barang baru jeeee.. Aku suke gune barang tu dari 1st time aku beli sampai la dah tak bole gune.. N aku sangat hargai barang² tuu.. Okay laaa, aku nak mintak maaf if ade terkasar bahasa ke, terlebih cakap ke, ade yang buat korang semua terasa ke, aku mintak maaf yaaa. Bubbye semuaaa. Assalamualaikum. :)

3 comments: