Friday, February 4, 2011

School Holidayy!

Assalamualaikum W.B.T

Seperti yang korang sedia maklum, hampir sebulan aku tidak update kan blog rasmi aku ni. Memang banyak keje wokk, busy gilerrrr!! :D. Yelaaa, cuti pun macam tak cuti kan, g sane la sini laaa. Citu pun tinggal berbaki 2 hari dari sekarang.. Sekejap nye la rase nye. 

Bile cuti sekolah memang banyak la homework, tu yang memang adat bersekolah. Alhamdulillah kesemua *yang aku ingt je dah siap KECUALI muet. Hahaha.. Malas gilenye sangat nak buat muet tu. Adoiiii, nak kene bace 5 kali baru la paham ape die nak, tu pun if paham. If tak duk melangop jela sambil menikmati muzik yang kedengaran kat halwa telinga ni haaa.. B.Melayu dah siap, Geogggg ade tak ey? Hurmmm.. Pp? Adoiiii, macam ade je Pn Jamilah bagi latihan bout akta. Weiii korang, pening ouh nak hafal akta akta ni.. Pastu banyak cabang lagi pulok tu. Takpela, namenye pun belajar kan.. :)

Hari isnin yang lalu bersamaan dengan 31 januari 2011/26 safar 1432 kitorang 6a5 konvoi g bagan woooo.. Tapi kurang best sebab cik ira kesanyangan aku tak dapat ikut.. HUwaaaaa!!! :((. Takpelaaa, hari lain kite jumpe lagi ey yang.. Huhhu. Macam macam aktiviti kitorang buat kat sane, main bola laaa.. BBQ! :D, mandi mandi, mancing mancing. Haaaa.. Aku rase last aku mandi pantai time aku darjah 6 kuttt. Sekarang dah tingkatan 6. Yoo! sangat lame tempoh mase tu. hohho.. *if nak tgk pic kat fb la eyy..:D

Macam mane dengan cuti korang? Mesti lgi best kan? Hurmmm.. Okaylaaa, malas nak update panjang panjang, ketandusan idea dah ni. Hahaha.. *mcm mane nk jwb exam nnti tk thu nak buat essay. Hahaha.. Okay laaa. Bubbye kalian. Assalamualaikum. :)

2 comments:

  1. jap jap, ketandusan idea tu mcm knallll ;P *ermm tak ikot! :'(

    ReplyDelete
  2. Bwekkk! :P. Heh? Huuu.. nak buat caneee.. :(

    ReplyDelete