Thursday, June 30, 2011

Desire..

Assalamualaikum W.B.T. :)

Errr.. Nak tahu? Tak pyh thu laaa.. Hahha :D. Sekarang aku busy gilakkkkk! Sibuk dengan band, sibuk dengan study, sibuk dengan hari kantin, sibuk dengan kerja rumah.. Aduishh! Yeaaa, next week Archest perform kat aimpoint yang dulunye tesco, sekarang tesco tu dah takde. Hahahaha! Jum datang ramai², ajak la makcik, pakcik, nenek, atok, adik, abang, mak, ayah semua eyy! Hehhe :D. Hope siang tu Archest dpt perform untuk perasmian hari kantin. Tgh tunggu permission dri pengetua ni. Huhhu.. Maybe lepas raye nnti Archest akan ke Ipoh! Fuwaaaa!!! 1st time woo main kat luar selangor. Hehhe.. Tapi tak confirm lagi sebab masih dalam perbincangan. Hope jadi la eyy! :)

Yaaa.. STPM pun dah tak lame lagi, tinggal lagi 4 bulan je.. Hurmmm. Tapi aku rase lepas dari PPT ni aku dapat la fokus study ni. Tak macam before PPT, serabut kepala aku pikirkan banyak benda. :( Sampai aku rase dh give up! Tapi nasib baik la ade yang bagi dorongan kat aku. Yelaa, benda lepas jangan di kenang selalu kan. Dah tinggal kenangan.. Takpela, hidup aku sekarang dah makin seronok, tQ selalu ade dengan saya! :) 

Hari kantin? Perghhh!!!!!! Naik gila aku pikir benda ni. Aku di tugaskan buat rumah hantu. Adoiii!!!! Aku ni dh la last masuk rumah hantu time tadika. Tu pun aku masuk tutup mata.. Hahahahha :P. So, aku tk nmpk mcm mane persekitran rumah hantu tu. Hohho.. And last semalam aku dapat idea, aku cakap ngan Puan Rafidah suh Majlis Perwakilan Pelajar yang buat rumah hantu. Hahhaha.. Lepas la tanggungjawab aku. Pandai tak aku? Heeee :P

Kerja rumah? Errr.. Yaaa, rumah aku tengah renovate part dalam nye ni. So sekarang rumah aku sangat la bersepah gilaaa! Huuu.. Aku pun tk thu la bile nak siap ni. Hope before puasa siap la semua ni. :) Okay laaa, sampai sini jela esei pendek aku eyy.. Bubbye ! :)

No comments:

Post a Comment